Bedriftsomtaler og selskapsinformasjon

DIN BEDRIFTSOMTALE HAR SIN VERDI!

Andre kan få bruk til dine erfaringer med bedrifter – Del din mening!

VI ØNSKER KONSTRUKTIVE OG NYTTIGE TILBAKEMELDINGER

Ikke blir fristet til å sende inn korte og urelevante anmeldelser, disse vil mest sannsynligvis aldri se dagens lys, heller ikke være nyttige for andre. Nettet er fylt av meningsløse og tomme omtaler av mange forskjellige bedrifter, der i felleshet skaper usikkerhet.

Vi skal være den mest kvalitetsulle og nøyaktige omtale databasen i Norge og vi klarer det ikke uten din hjelp!

 

VÆR HØFLIG OG UNNGÅ STYGGE OG KRENKENDE ORDBRUK

Husk høflig språkbruk, stygge ord og krenkende innhold vil ikke bli godkjent. Alle omtalerstemmer som blir send inn blir sjekket opp av en moderator, som tar en vurdering av omtalen og om den skal være med på bedriftens skalering.

Du har mulighet til å sende inn anonyme omtaler eller ved å logge inn på din konto. Vi vil være ekstra oppmerksomme på omtaler som er under 4/10, og vil gjøre vårt beste mot konkurrerende omtaler. Kort sagt så er det bare å glemme publisering av tomme og ondsinnede omtaler uten verdi innhold, ment å straffe en bedrift >:)

 

VI SER ETTER NYTTIGE OMTALER..

Vårt hovedfokus er til enhver tid å tilby omtaler som andre får bruk for. Vi ønsker å heve fram bedrifter med gode tjenester og god service, samtidig som vi skal unngå å være et straffesystem for ensidige meninger og dårlig kundekikk.

Gi oss tilbakemeldinger på dine opplevelser med bedriften du omtaler. Det er kun tittelen som publiseres, så prøv å være kort og rett på sak med din erfaring. Meldingsboksen er for å presentere din opplevelse til moderator, som avgjør om omtalen publiseres i omtal.no og søkemotorer.

 

OMTALEGUIDE OG HVA VI ØNSKER FOR Å KUNNE GODKJENNE DIN TILBAKEMELDING

Priser på tjeneste og produkter (Hva du synes om bedriftens produkt og tjeneste priser?)

1 poeng

Effektivitet, Utvalg, Løsninger (Hvor godt fungerer selskapet med sine løsninger? Hvordan er produktutvalget og konkurransedyktigheten?)

1 poeng

Kundeservice og kundetilfredstillelse (Hvor godt behandles du som kunde, hvordan er responstiden?)

1 poeng

Din helhetsopplevelse (Hva er din totale opplevelse som en kunde? Ville du anbefalle bedriftens tjenester til andre?) – 2 poeng –

<Tittel – Innhold i dette feltet publires ved godkjenning og bør inneholde en kort presentasjon av din opplevelse med selskapet.

Meldingsskjema: Din melding til moderator (publiseres ikke og innhold er anonym) som går gjennom din omtale. Moderator vektlegger innhold i meldingsskjema og utfylling av stjerner. Dersom omtalen virker troverdig, publiseres omtalen!

 

ANDRE MERKNADER OG NEGATIVE OMTALER

Siden vi ikke skal være et straffesystem for urettferige kunder ber vi deg være nøyaktig og saklig når du sender inn en negative omtale (godt under gjennomsnitt) og gjerne dele din historie. Tittelen som du skriver blir publisert ved godkjenning og det er verdt å merke at meldingsdelen kan kun leses av en moderatorer, som avgjør om din omtale blir publisert eller ikke. Derfor ber vi deg fortelle din opplevelse med bedriften så detaljert som mulig.

Du kan logge inn i vårt system med med Facebook, Twitter, Google+ eller lage din egen konto. Antall omtaler du har sendt inn vil naturligvis vektlegges positivt og registrering er selvfølgelig gratis og uforpliktende.